Систематизації справ з
особового складу та справ
постійного терміну зберігання
Призначення систематизації справи-відділення сукупності документів, що відносяться до одного питання або окремого виду діяльності, відповідно до номенклатури справ і розміщення в окрему обкладинку. Правильний розподіл документів у справи дозволяє не тільки швидко знаходити потрібні для роботи документи, а й забезпечує збереження найбільш важливих з них.
Послуга включає в себе наступні складові процесу:
- проведення експертизи практичної і наукової цінності документів, що входять в справи (впорядкування документів з метою їх відбору для подальшого зберігання)
- відбір копій документів
- формування справ з документів
- систематизація аркушів у справах по датах, типу і (або) алфавітом
- складання заголовків справ
- нумерація аркушів у справах
- вклеювання титульних і засвідчувальних написів